استفاده از فن آوريهاي ليزري و اپتيكي در مديريت حمل و نقل و ترافيكي كلانشهر اصفهان

خبرگزاري ايمنا: مدير عامل شركت صنايع الكترواپتيك صا ايران از طراحي و توليد محصولات و ساماندهي اپتيك الكترواپتيكي و ليزري در اين شركت خبر داد.

به گزارش ايمنا و به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اصفهان، مهندس مرتضي الهي دوست به هنگام بازديد جمعي از اعضاي شورا از تونمنديهاي شركت صنايع الكترواپتيك صا ايران با بيان اين كه محصولات اين شركت با نمونه آنها در جهان قابل رقابت بوده گفت: شركت صنايع الكترواپتيك صا ايران به عنوان شركتي توامند و دانش بنيان، توانسته است محصولات متنوعي از زير دريا تا فضا را با قابلتهاي مختلف طراحي و توليد نمايد.
وي به وجود صنايع و آزمايشگاههاي مختلف و يك پژوهشكده در شركت صنايع الكترواپتيك صا ايران اشاره كرد و افزود: در اين شركت سامانه هاي كنترلي و مراقبتي، ارتباطي شيشه، مانيتورينگ، اتوماسيون و مباحث پليمري، ليزر و طيفنگاري طراحي و توليد مي شود.
مديرعامل صنايع الكترواپتيك صاايران به اخذ گواهينامه هاي استاندارد جهاني براي توليد و صدور محصولات اين شركا اشاره كرد و از كسب رتبه سه دوره متوالي جشنواره خوارزمي خبر داد و تصريح نمود: شركت صنايع الكترواپتيك با جذب نخبگان و كارشناسان دانشگاهي خبره ، تاكون بسياري از فن آوريهاي مورد نياز كشور در زمينه هاي نظامي و غيرنظامي را تامين و حتي در موارد متعددي موفق به صادرات برخي محصولات به بيش از ده كشور دنيا شده است.
وي از طراحي و ساخت دستگاه تشعشع خورشيدي در شركت صنايع الكترواپتيك خبر داد و خاطرنشان ساخت: اين دستگاه كه در كارخانه هاي خودروسازي براي تشخيص طول عمر قطعات كارآيي دارد درنوع خود بي نظير و منحصر به فرد است.
مهندس الهي دوست طراحي و ساخت سامانه هاي كنترل و مراقبت، سامانه هاي Avl ،سامانه هاي نظارتي تحت عنوان شبكه، سيستم هاي پردازش تصويرو پلاك خواني و سرعت سنج، ساخت شيشه هاي نوين، پليمر و سامانه هاي ارتباطي و سيگنالينگ حمل و نقل را از جمله توانمنديهاي اين مجموعه دانست و اظهار داشت: صا ايران توانسته است در زمينه ساخت شبيه سازي هاي آموزشي، نمايشگرهاي ديجيتالي علائم حياتي و صنعتي ، شيشه هاي ضد گلوله، ضد آتش، ضد صوت و همچنين اجراي سقف هاي شفاف ورزشگاهها و سد هاي لاستيكي فعاليت داشته باشد.
وي با اشاره به اين كه توليدات و محصولات شركت صنايع الترواپتيك در بخشهاي فرهنگي و حمل و نقل كلانشهرها كاربرد دارد، آمادگي اين شركت براي فعاليت و سرمايه گذاري در اين خصوص را اعلام كرد.
اعضاي شوراي اسلامي شهر اصفهان نيز ضمن بازديد از قسمتهاي مختلف شركت صنايع الترواپتيك صا ايران آشنايي با توانمنديهاي اين شركت، تلاش و فعاليت مديران، مهندسان و كارشنايسان شركت در جهت طراحي، ساخت و توليد سامانه هاي مختلف را قابل تقدير دانسته و استفاده از اين فناوريها در بخشهاي فرهنگي، حمل و نقل و ترافيك كلانشهر اصفهان را مورد تاكيد قرار دادند.
نمايندگان مردم اصفهان در شوراي اسلامي شهر اصفهان بومي بودن دانش و توانمنديهاي شركت صنايع المترواپتيك را يكي ديگر از افتخارات فرزند برومند و غيرتمند ملت ايران بيان كرده و افزودند: طراحي، ساخت و توليد سامانه هاي اپتيك، الكترونيكي و ليزري به دست توانمند كارشناسان و مهندسان در اين شركت يكي ديگر از دستاوردهاي ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامي است.

کد خبر 21944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.