۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
دورِ "دور دور" را خط بكشيد!

خبرگزاري ايمنا: شامگاه جمعه يكم خردادماه جاري، پليس اصفهان در اقدامي جدي با عاملان دور دور در خيابان‌هاي برج و شيخ صدوق كه آرامش شهروندان را سلب مي‌كردند، برخورد كرد و تصاوير آن توسط شهروندان در فضاهاي مجازي منتشر شد.

به گزارش ايمنا، شب گذشته، در فضاهاي مجازي عكس‌هايي از برخورد پليس اصفهان با عاملان دور دور در خيابان هاي برج، مرداويج و شيخ صدوق جنوبي اصفهان منتشر شد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ايمنا اظهار كرد: بر اساس شكايت عده‌اي از شهروندان اصفهاني مخصوصا اهالي خيابان‌هاي برج و شيخ صدوق جنوبي مبني بر اينكه عده‌اي با خودرو در ساعات مختلف شب به ويژه بعد از ساعت ۲ نيمه شب، با سرعت بالا و ترمزكشي باعث سلب آسايش و ايجاد مزاحمت براي مردم مي‌شوند، طرح مقابله پليس اصفهان با اينگونه مزاحمت‌ها از يك ماه پيش آغاز شد.
سرهنگ جهانگير كريمي، مزاحمت، سرعت غيرمجاز و ترمزكشي را از جمله تخلفات عاملان دور دور عنوان كرد و افزود: اين افراد معمولا باعث ايجاد ترافيك و چرخ زدن بي هدف در سطح شهر هستند لذا پليس با اين افراد به تناسب جرم و بر اساس قانون برخورد مي‌كند؛ همچنين در صورت تكرار جرم، خودروي آنها توقيف خواهد شد.
وي بيشترين آمار تخلفات مرتبط با دور دور را مربوط به خودروهاي گران‌قيمت‌تر دانست و تصريح كرد: آنچه براي پليس مهم است، ماهيت رفتار و جرم ارتكابي متخلفان مي‌باشد.
سرهنگ كريمي تاكيد كرد:‌خوشبختانه اين اعمال در شهر اصفهان بسيار انگشت‌شمار است و تا اين لحظه به جز محدوده خيابان‌هاي برج و شيخ‌صدوق در منطقه‌اي ديگر از شهر گزارش نشده است؛ لذا اميدواريم نيازي به اجراي مجدد طرح برخورد با دور دور نداشته باشيم اما چنانچه شكايتي از سوي مردم دريافت كنيم به طور قطع، اجراي طرح را با جديت ادامه خواهيم داد. 
گفتني است، در اجراي اين طرح كه به منظور برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت و دور دور كردن اجرا شد، تا تاريخ 28 ارديبهشت ماه امسال، 36 خودروي متخلف توقيف و 276 خودرو نيز توسط عوامل راهنمايي و رانندگي، اعمال قانون شدند.




/93

کد خبر 191614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.