نور در تاریکی( سایه ها) در هنرسرای خورشید اصفهان

خبرگزاری ایمنا: کنسرت موسیقی نور در تاریکی(سایه ها) کاری از گروه موسیقی نوژان به همت هنرسرای خورشید اصفهان اجرا می شود.

سرپرست این گروه با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار ایمنا افزود: سبک موسیقی این اجرا نزدیک به راک و پاپ و مضامین و مفاهیم ترانه های ساخته شده در آن، نوردر تاریکی و سنتز(نتیجه فیزیکال) نور و تاریکی است که منتج به سایه ها می‌شوند.
بابک رجبی ادامه داد: فضای کلی این اثر ملهم از مجموعه شعر "سایه ها" اثر جواد قبادی است که به عنوان بن مایه شکل گیری اثر مورد توجه بوده ولی ترانه سرای تمام ترانه های آن محسن آزادی است.
وی با اشاره به مفهومی بودن این اجرا افزود: اجرای آثار مفهومی و توجه به این موضوع از ویژگی های گروه نوژان است؛ ایده اجرای این کار نیز بعد از کنسرت لباسخوانی و با خوانش اشعار جواد قبادی پیش آمد که با توجه به اینکه اشعار وی در قالب شعر نو بود، از محسن آزادی خواستیم ملهم از این فضا برای اجرا ترانه بسراید؛ بنابراین شعر در این اجرا محوریت اصلی دارد و اشعار موسیقی ما را به جریان انداخته است.
وی اضافه کرد: ترتیب اجرای قطعات این کنسرت شامل تولد سایه ها، هم سایه، سایه شوم، سایه‌ هدایت و مرگ سایه ها(سایه رنگی) است. 
شایان ذکر است؛ اعضای گروه نوژان در کنسرت نور و تاریکی(سایه ها) عبارتند از: مازیار یزدانی: گیتاراکوستیک، احسان جهان دیده: هارمونیکا، دامون صفایی: گیتاربیس، مهدی نصوحی: کیبورد، رامتین کجباف: درامز، گیتارالکتریک: رامتین ملک محمدی، موسیقی پیلی‌بک: مجید آتش طینت، گوینده و ایده پرداز نمایشی: سینا فرزادی پور، خواننده: مهدی نصر، نوازنده تار و سرپرست گروه: بابک رجبی
این کنسرت روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰ در هنرسرای خو رشید اصفهان واقع در پل چمران، نبش کاوه، روبه روی پمپ بنزین، کوچه آفتاب اجرا می شود.

کد خبر 190450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.