نمایی "موقتی" از نگار جواهریان + عکس

خبرگزاری ایمنا: نگار جواهریان عکسی از فیلم «موقت» ساخته امیر عزیری را در صفحه اینسناگرامش منتشر کرد.

به گزارش ایمنا، نگار جواهریان بازیگر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون عکسی از خودش در نمایی از فیلم «موقت» ساخته امیر عزیری را در صفحه اینسناگرامش منتشر کرد.
 فیلم «موقت» اولین ساخته بلند سینمایی امیر عزیری که امسال در بخش تجربه و هنر سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت، به عنوان نماینده سینمای ایران به بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم پکن در چین دعوت شد و به عنوان یکی از ۱۵ فیلم راه یافته به بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم پکن ۲۰۱۵ انتخاب شد. 
در خلاصه داستان فیلم «موقت» آمده است که خانواده‌ای همزمان با اسباب کشی و جابجایی خانه‌شان ناخواسته درگیر ماجرا و مشکلاتی می‌شوند...
در این فیلم که نویسندگی آن را نیز امیر عزیری بر عهده داشته، بازیگرانی چون پگاه آهنگرانی، نازنین فراهانی، طاهره زندیان، ساناز عزیزی و بابک کریمی و نگار جواهریان ایفای نقش کرده‌اند.
عزیزی پیش از این علاوه‌بر ساخت فیلم‌های کوتاه و مستندی همچون «دو غذای سرد برای یک نفر»، «در همان جاده قدیمی»، «ابله» و ... به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز با کارگردان‌هایی نظیر کیانوش عیاری، رخشان بنی اعتماد، احمدرضا درویش، محمدحسین لطیفی و..... همکاری داشته است.

کد خبر 186724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.