يك‌صد دانشجوي دانشگاه پيام نور اصفهان به حجاب چادر مزين شدند+فيلم

خبرگزاري ايمنا: روز چهارشنبه ششم اسفندماه، يك‌صد دانشجوي دختر دانشگاه پيام نور اصفهان، در مراسمي با حضور الهام چرخنده به حجاب چادر مشكي مزين شدند.

به گزارش ايمنا، بعدازظهر روز چهارشنبه ششم اسفندماه جاري، همزمان با ايام ميلاد باسعادت حضرت زينب (س) به منظور تحقق بخشيدن به ارزش‌هاي اسلام ناب و انقلاب اسلامي در مباحث فرهنگي ويژه دختران و زنان جوان، مراسم جشني با محوريت ترويج فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه پيام نور اصفهان برگزار شد.
بر اساس اين گزارش، در اين مراسم، تعداد يك‌صد دانشجو به صورت رسمي و داوطلبانه، حجاب چادر را براي خود برگزيدند و اين حجاب، به دست هنرپيشه ارزشي سينما و تلويزيون " الهام چرخنده" كه اخيرا به "الهام زهرايي" ملقب شده است، بر تن دانشجويان پوشانده شد. 
جواب تهاجم فرهنگي را فقط با فرهنگ مي‌توان داد
الهام چرخنده در اين مراسم با اشاره به واقعه تلخ برهنه شدن يك معروف ايراني در جلوي دوربين عكاس خارجي، اظهار كرد: كسي كه نطفه‌اش در اين مملكت اسلامي شكل گرفته و الله اكبر در گوش او خوانده شده، وقتي كه به دين خود پشت مي‌كند و آبروي كشورش را با نامردي به غير مي‌فروشد، به هيچ وجه فرد قابل اعتمادي نخواهد بود.
وي تاكيد كرد: تهاجم فرهنگي مانند نيش مار است كه پادزهرش از خود زهر گرفته مي‌شود؛ لذا جواب تهاجم فرهنگي را فقط با فرهنگ مي‌توان داد.
اين بازيگر ارزشي تصريح كرد:‌ چقدر متاسف مي‌شويم وقتي كه يك توريست خارجي در خاطره خود تعريف مي‌كند كه " در ايران بسيار متعجب شدم كه با وجود اسلامي بودن اين كشور، تعداد زنان روسپي بسيار زياد بود" ! اين توريست چنين برداشتي را از كشور ما داشت به خاطراينكه پوشش ساپورت و چكمه‌هاي بلند در كشور آنان مخصوص زنان روسپي است و متاسفانه در كشور ما به يك فرهنگ تبديل شده است.
وي خاطرنشان كرد: اينكه در چه قرني زندگي مي‌كنيم مهم نيست؛ مهم اين است كه بدانيم اگر ريشه‌مان را از خاك بيرون كشيديم، سرنوشتي جز پوسيدن و گنديده شدن در انتظارمان نخواهد بود.
چرخنده افزود: اگرچه همه ايمان به حجاب نيست اما ركن اصلي تقوا، حجاب است؛ وقتي حجاب آمد، خيلي اتفاقات مثبت ديگر اطرافمان را خواهد گرفت.
اين بازيگر ارزشي گفت: از عيد فطر امسال كه مفتخر شدم تاج بندگي را بر سر بگذارم تا الان، حدود ۷ هزار نفر از هموطنان‌مان در كمپين حجابي كه به راه انداختم، به حجاب چادر مزين شدند.
گفتني است،‌الهام چرخنده در اين مراسم اعلام كرد كه تا پايان امسال، به نيمي از استان‌هاي نقشه ايران سفر خواهد كرد تا سفير مهرباني و حجاب در اين استان‌ها باشد.

برای دریافت و مشاهده این کلیپ اینجا کلیک کنید.

کد خبر 182127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.