پورتال ملي مساجد كشور راه‌اندازي شده است

خبرگزاري ايمنا: رييس گروه توسعه و تجهيز مساجد طي سخناني، هدف از راه‌اندازي پورتال ملي مساجد كشور را ايجاد شبكه‌ي ملي براي تبليغات فرهنگ ديني در فضاي مجازي به‌منظور مقابله با فعاليت‌هاي غيراخلاقي دانست.

به گزارش ايمنا، نشست مديران دفاتر تبليغات اسلامي استان اصفهان برگزار شد.
بنا به اعلام روز گذشته‌ي روابط عمومي اداره‌ي کل تبليغات اسلامي استان اصفهان، نشست مديران دفاتر تبليغات اسلامي استان اصفهان با حضور معاون مدير‌ كل امور مبلغين و مساجد معاونت امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي، رئيس گروه توسعه و تجهيز فرهنگي مساجد و رئيس گروه منابع انساني تبليغ سازمان در محل سالن اجتماعات اين اداره‌ي کل برگزار شد.
در اين نشست حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسين بهشتي‌نژاد مدير کل تبليغات اسلامي استان اصفهان برگزاري اين نشست را طليعه‌اي ارزشمند دانست و گفت: اميدواريم اين نشست با حضور نمايندگان سازمان به نتيجه‌اي مطلوب برسد.
در ادامه‌ي اين نشست حجت‌الاسلام والمسلمين محسن محمدابراهيم معاون مدير‌ كل امور مبلغين و مساجد معاونت امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي به ظرفيت بالاي استان اصفهان اشاره کرد و به تشريح برنامه‌ها و فعاليت‌هاي اين معاونت در حوزه‌ي امور مبلغين و مساجد پرداخت.
محمدعلي موظف‌رستمي رييس گروه توسعه و تجهيز مساجد نيز طي سخناني هدف از راه‌اندازي پورتال ملي مساجد كشور را ايجاد شبكه‌ي ملي براي تبليغات فرهنگ ديني در فضاي مجازي به‌منظور مقابله با فعاليت‌هاي غيراخلاقي دانست و خاطر‌نشان كرد: ايجاد تعامل و ارتباط تنگاتنگ بين مساجد فعال كشور و ارائه‌ي محتوا و اطلاعات مفيد و متناسب با فعاليت‌هاي مساجد در اين فضا از ديگر دست‌آورد‌هاي مهم راه‌اندازي اين پورتال است.
حجت‌الاسلام والمسلمين علي‌اصغر منتظري رئيس گروه منابع انساني تبليغ هم در جلسه‌اي يک ساعته به تشريح شيوه‌نامه‌ي طرح استقرار و اعزام مبلغين پرداخت.
هرکدام از رؤساي ادارات تبليغات اسلامي استان اصفهان نيز در اين جلسه مشکلات و مسائل مربوط به اعزام مبلغين و همچنين طرح مسجدمحوري در شهرستان‌ها را بيان نمودند و حجت‌الاسلام منتظري راهکارهاي لازم براي حل اين مشکلات را بيان نمود و به سؤالات آنان پاسخ داد.
ديدار با مدير کل تبليغات اسلامي استان اصفهان، بررسي و ارزيابي فعاليت‌هاي اعزام و استقرار مبلغين و مبلغات در مناسبت‌هاي تبليغي، اجراي كامل طرح حمايت از اعزام، تطبيق و سنجش ارزيابي عملكرد با شاخص‌هاي از پيش تعيين شده در طرح اعزام و ارزيابي فعاليت‌هاي امور مساجد از جمله برنامه‌هاي سفر نمايندگان سازمان تبليغات اسلامي به اصفهان بود.
کد خبر 17597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.