برگزاری دوره آموزشی مهدویت ویژه جمعیت هلال احمر گلپایگان

خبرگزاری ایمنا: رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، دوره آموزشی مهدویت ویژه اعضای جمعیت هلال احمر گلپایگان برگزار شد.

حمیدرضا کریمیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در گلپایگان، اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر جمعیت هلال احمر گلپایگان با همکاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود استان اصفهان به برگزاری دوره حضوری مهدویت سطح دو اقدام کرد.
وی با بیان اینکه این کارگاه با عنوان انقلاب، جوانان، مهدویت برگزار شد، افزود: ضرورت و اهمیت اجرای این کارگاه آموزشی وجود شبهات دینی جدید در بین جوانان و نوجوانان بود.
رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان تصریح کرد: هدف کلی از برگزاری این دوره آشنایی و ارتقای سطح آگاهی جوانان و نوجوانان و رفع شبهات در رابطه با امام زمان علیه السلام بوده است .
وی بیان داشت: تدریس این دوره که با حضور ۴۰ نفر از اعضا و جوانان مشتاق هلال احمر گلپایگان برگزار شد، بر عهده حجت الاسلام محمودی استاد برجسته این زمینه، بود.
کریمیان گفت: این دوره ی هشت ساعته در چند کارگاه با عنواینی شامل ارتباط و ملاقات با امام زمان (عج)، امام مهدی در قرآن، فوائد امام غائب، آشنایی با بحث حکومت امام زمان (عج) ، انقلاب اسلامی و مهدی ستیزی برگزار شد./2
کد خبر 134445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.