تغییر روش فروش محصولات ایران خودرو

خبرگزاری ایمنا: معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از تغییر نحوه فروش محصولات ایران خودرو و اتخاذ رویکرد جدید در این بخش خبر داد.

به گزارش ایمنا عبدالله بابایی، اظهار داشت: به منظور تنظيم بازار و پاسخگويي به نياز مشتريان، با توزيع عادلانه ظرفيت فروش در طول روزهاي مختلف از ابتداي دي جاري امكان ثبت نام مشتريان در طول يك ماه را فراهم كرده است.
وی با تاكيد بر رويكرد جديد در نحوه فروش محصولات شركت، بیان داشت: قبل از اين به دليل استقبال مشتريان، ظرفيت فروش ماهانه ايران خودرو در روزهاي نخست هر ماه تكميل مي شد و در روزهاي بعد تا پايان ماه امكان ثبت نام و خريد براي ديگر مشتريان وجود نداشت.
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو با تاكيد بر ضرورت افزايش رضايتمندي مشتريان و پاسخگويي به تمام درخواست هاي آنان، يادآور شد: در اين راستا مقرر شد ظرفيت ثبت نام محصولات مختلف در طول هر ماه توزيع شده و با اين اقدام امكان تصميم گيري مناسب تر مشتريان ايران خودرو برای خريد محصولات فراهم شود. 
وی اظهار داشت: پس از آزاد سازي ظرفيت ها در روزهاي پاياني هر ماه، امكان تكميل ظرفيت فروش برخي خودروها قبل از اتمام آن ماه پيش بيني شده است.

کد خبر 131933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.