۸۵ دستگاه خودرو تاکسی در خوانسار فعالیت می کنند

خبرگزاری ایمنا: ۸۵ دستگاه خودرو تاکسی در خوانسار فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا در خوانسار، شورای شهر خوانسار با تاکسی داران این شهر نشستی در سالن اجتماعات شهرداری خوانسار برگزار کرد.
گفتنی است؛ در این نشست تاکسی‌داران به بیان دیدگاه ها و مشکلات در حوزه حمل و نقل درون شهری و همچنین مشکلات رانندگان پرداختند.
به گزارش ایمنا، مشکلات مطرح شده توسط تاکسی داران در زمینه افزایش نرخ کرایه مسافر متناسب با رشد تورم، بیمه تکمیلی رانندگان درون شهری همانند رانندگان برون شهری، ایجاد ایستگاه‌های جدید مسافر، بهبود آسفالت معابر، نصب سرعت‌گیرها مطابق با استاندارد و نصب جایگاه مسافر بود.
رییس شورای شهر خوانسار با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی بجز مصوبه شورای شهر نیاز به تایید مراجع ذی صلاح دیگری همچون استانداری را دارد، تصریح کرد: معمولا افزایش نرخ کرایه تاکسی ها با دستور العمل خاصی از طرف اتحادیه سازمان حمل و نقل عمومی کشور و استانداری اعمال می شود.
سید حسن شفعتی شهردار خوانسار نیز در خصوص سایر درخواست های رانندگان بیان کرد: تا جایی که بودجه شهرداری اجازه بدهد سعی خواهیم کرد تا درخواست‌های این تاکسی داران زحمت کش را جامعه عمل بپوشانیم.
وی افزود: رانندگان تاکسی جزوی از پرسنل شهرداری هستند و ما آنها را جدای از خودمان نمی ببینیم، و به همین خاطر تمام سعی و تلاش خود جهت رفع مشکلات تاکسی داران خواهیم کرد.
شایان ذکر است؛ شهر خوانسار حدود 22 هزار نفر جمعیت دارای ۸۵ دستگاه خودرو تاکسی جهت سرویس دهی می باشد.
لازم به ذکر است؛ خوانسار در ۱۶۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است./2 

کد خبر 124885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.