آريا جعفري در مسابقات آسیایی رفتینگ خوش درخشید

خبرگزاری ایمنا: پاروزن اصفهانی تیم ملی قایقرانی ایران در پنجمین دوره رقابت های قهرمانی رفتینگ آب های خروشان آسیا و اقیانوسیه با کسب یک نشان نقره و یک برنز خوش درخشید.

به گزارش ایمنا، پنجمین دوره رقابت های آسیایی رفتینگ آب های خروشان با حضور ورزشکارانی دوازده کشور آسیایی در بخش مردان و هشت کشور در بخش بانوان از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه در بانجارنگارا اندونزی برگزار شد. که در پایان آریا جعفری نماینده اصفهانی تیم ملی کشورمان در کایاک انفرادی مردان و در ماده اسپرینت 500 متر موفق به قرار گرفتن بر سکوی نایب قهرمانی شد. در این ماده حیدر حیدری نماینده دیگرکشورمان قهرمان شد و نماینده اندونزی بر سکوی سوم قرار گرفت.
جعفری همچنین در ماده پرش از روی سکو نیز نشان برنز را بر گردن آویخت. در این ماده حیدر حیدری از ایران بر سکوی قهرمانی ایستاد و نماینده ژاپن نشان نقره را به دست آورد.
در این رقابت ها و در رشته رفتینگ نیز تیم مردان ایران یک عنوان چهارمی و تیم بانوان ایران موفق به کسب یک نشان نقره، سه نشان برنز انفرادی و یک نشان سوم تیمی شدند.
تیم ایران با 14 پاروزن در این رقابت ها شرکت کرده بود.
گفتنی است آریا جعفری عکاس خبرگزاری ایمنا یکی از عکاسان خبری فعال و با ذوق اصفهان است.خبرگزاری ایمنا این افتخار آفرینی را به وی تبریک می گوید.
/11
کد خبر 11329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.