تعریض خیابان امام خمینی(ره) از سه راه ملک شهر تا میدان استقلال

خبرگزاری ایمنا: امسال آزادسازی خیابان امام خمینی (ره)حدفاصل بهارستان تا میدان استقلال جهت تعریض به طول 5 کیلومتر آغاز می شود.

به گزارش ایمنا، شهردار منطقه 12 اصفهان با اعلام این خبر به بودجه این منطقه در سال جاری اشاره واظهارکرد: سال 89 بودجه منطقه 12 اصفهان یعنی 17 میلیارد تومان اعتبار نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته است این درحالی می باشد که 78 درصد این بودجه به بخش عمرانی اختصاص یافته است.
حمیدعصارزادگان با تاکید بر لزوم اجرای سیاست های مدیریت شهری در زمینه محله محوری و محرومیت زدایی اعلام کرد:در این راستا شهرداری منطقه 12 اجرای حدود 40 طرح را در سال جاری در دستور کار خود قرارداده است.
وی از تعریض خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل خیابان بهارستان (سه راه ملک شهر) تا میدان استقلال خبرداد وخاطرنشان کرد:با توجه به بهره برداری پل روگذر امام خمینی و تقاطع غیر همسطح شهیدان امینی در این محور شهرداری منطقه 12 در نظر داردامسال از سه راه ملک شهر تامیدان استقلال را از 50 تا 76 متر به طول 5 کیلومتر آزادسازی وتعریض کند.
وی از آغاز احداث رینگ حفاظتی در منطقه 12 در خیابان استقلال در سال جاری سخن به میان آورد واعلام کرد:نصب سیستم نظارت تصویری در خیابان امام خمینی (ره)،احداث پل مکانیزه عابر پیاده در این خیابان ،توسعه شبکه آبیاری قطره ای و اجرای شبکه حمل ونقل برای معلولان از دیگر پروژه های مهم این منطقه در سال جاری می باشد.
شهردارمنطقه 12 اصفهان احداث ادامه خیابان نگارستان ،احداث خیابان اصلی عاشق آباد بعد از 20 سال ،ادامه خیابان آزادگان واصلاح هندسی معابر را از پروژه های سال جاری این شهرداری برشمرد وادامه داد: ساماندهی خیابان بهارستان حدفاصل سه راه ملک شهر تا رباط سوم ،احداث ساختمان خدمات شهری ،ساخت سالن مطالعه محمود آباد،ایجاد فضای سبز در غرب خیابان کاوه وپارک مادر ، ساماندهی مادی هادی گل ،نگارستان ،فجر و مهدیه ،اجرای آب نما در پارک های رسالت ،مهدیه و بهاران،ساخت پارک بزرک نگین به مساحت 30 هزار متر مربع، احداث و همچنین احداث سکوی زباله از شاخص ترین پروژه های سال 89 می باشد.
کد خبر 10627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.