حضور پرشور در برنامه های ۱۴ و ۱۵ خردادماه، زمینه ساز خلق حماسه است

خبرگزاری ایمنا: در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان آمده است: مطمئیناً حضور پرشور در برنامه های ۱۴ و ۱۵ خردادماه امسال؛ زمینه ساز خلق حماسه ای دیگر در ۲۴ خردادماه و انتخابات ریاست جمهوری ایران خواهد بود.

به گزارش ایمنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در آستانه فرا رسیدن بیست و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و پنجاهمین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه ای صادر کرد و از مردم موحد و خداجوی استان اصفهان دعوت کرد تا با حضور گسترده، انقلابی و متعهدانه خود در ویژه مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نمایند.
در بخشی از این بیانیه آمده است:
رحمت بیکران پروردگار متعال، به روح ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که عمر پربرکت خویش را در راه اعتلای کلمه حق و معرفی چهره اصیل اسلام ناب محمدی (ص) به جهانیان سپری کرد. فقیه مجاهدی که پرچم مبارزات ملت فداکار و مسلمان ایران را علیه طاغوت زمان بر دوش کشیده و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز تا پسین روز ۱۳ خرداد سال ۶۸ که "با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا " به سوی معبود خویش شتافت؛ لحظه ای از امر هدایت مردم به سوی سرچشمه نور، درنگ نکرد.
اکنون که بیست و چهار سال از ارتحال جانکاه آن رهبر عظیم الشأن می گذرد، هنوز تلخی فقدان آن عزیز گرانمایه در کام شیفتگان حضرتش باقی است. ملت شریف و ایثارگر ایران اسلامی در طول این مدت، تحت رهبری های مدبرانه و هوشمندانه جانشین شایسته آن حضرت، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، همچون زمان حیات آن حکیم فرزانه با حضور گسترده و چشمگیر در تمام صحنه های انقلاب و با گام های استوار سعی در تحقق اهداف و آرمان های امام راحل نموده و امید دشمنان اسلام و انقلاب را در منحرف ساختن نهضت اسلامی خود، تبدیل به یأس کرده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به روح بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر حماسه ۱۵ خرداد سال ۴۲ درود می فرستد و مردم انقلابی و همیشه در صحنه اصفهان را به تلاش در راه زنده نگه داشتن افکار و آرمان های ارزشمند امام خمینی (ره) و نیز حضور گسترده جهت برگزاری هرچه شکوهمندتر مراسم سالگرد آن مرجع عالیقدر و نیز بزرگداشت پنجاهمین سالروز قیام خونین پانزده خرداد فرا می خواند.
به همین مناسبت مراسم سالگرد آن یگانه دوران در تاریخ سه شنبه ۱۴ خردادماه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح با سخنرانی حضرت آیت الله نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مسجدسید اصفهان برگزار خواهد شد؛ که از قشرهای مختلف مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می آید.
مطمئناً حضور پرشور در برنامه های ۱۴ و ۱۵ خردادماه امسال؛ زمینه ساز خلق حماسه ای دیگر در ۲۴ خردادماه و انتخابات ریاست جمهوری ایران خواهد بود.
/۱۴۲

کد خبر 103434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.