در نیمه نخست سال‌ ۱۴۰۲، ۲۸۱ هزار و ۴۵۰ تن فرآورده‌های لبنی به ارزش ۳۸۱ میلیون و ۱۸۶ هزار دلار صادر شده است که این امر نشان‌دهنده رشد ۲۵ درصدی به لحاظ وزنی و حدود ۲۳ درصدی به لحاظ ارزشی است.

کارشناسان صنایع لبنی معتقدند کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی محصولات ایرانی، تنوع محصولات لبنی و شیری تولیدی، قیمت مناسب و رقابتی و توانایی تأمین و تولید به میزان کافی برای تأمین نیازهای داخلی و صادرات به بازارهای جهانی، از مهم‌ترین دلایل رشد صادرات لبنیات ایران به دیگر کشورها بوده است.

برای دانلود اینفوگرافیک در اندازه اصلی اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.