تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از سکوت دولت غربگرای عون-سلام، بار دیگر به خاک لبنان حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، منابع خبری از تجاوز نظامی مجدد اشغالگران صهیونیست به جنوب لبنان خبر دادند.

این منابع از حمله یک پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک فرون در شهر بنت‌جبیل در جنوب لبنان خبر دادند.

جزئیات بیشتری درباره خسارات یا تلفات احتمالی منتشر نشده است.

این تجاوز در حالی است که رژیم صهیونیستی اخیرا در آمریکا یک توافق کاملا یک طرفه و ذلت باری را بر دولت غربگرای سلام-عون تحمیل کردند و به تجاوزاتشان در سایه سکوت این دولت ادامه می‌دهند.

کد مطلب 983756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.