مهار آتش‌سوزی انبار دارویی بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد از مهار کامل آتش‌سوزی در انبار دارویی و تجهیزات مصرفی بیمارستان شهدای عشایر خبر داد و گفت: این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی یا آسیب به بیماران و کادر درمان در پی نداشت.

سید ابوذر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان اظهار کرد: ساعت ۵:۵۵ صبح امروز، یکشنبه هفتم تیر، گزارش وقوع آتش‌سوزی در انبار داروخانه بیمارستان شهدای عشایر به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله نیروهای عملیاتی از شش ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل، عملیات اطفای حریق را با سرعت آغاز کردند و با تلاش نیروهای عملیاتی، آتش در ساعت ۸:۵۰ به‌طور کامل مهار شد. هم‌اکنون نیز نیروها در حال انجام عملیات لکه‌گیری و سرد کردن محل حادثه هستند تا از هرگونه شعله‌ور شدن مجدد جلوگیری شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه انبار داروخانه به‌صورت مجزا از بخش‌های بستری بیمارستان قرار دارد، گفت: این حادثه هیچ‌گونه تهدیدی برای بیماران، همراهان و کادر درمان ایجاد نکرد و هیچ فردی در این آتش‌سوزی دچار آسیب جسمی نشد.

موسوی با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نیست، خاطرنشان کرد: بررسی‌های کارشناسی برای تعیین منشأ آتش‌سوزی آغاز شده و نتایج آن پس از پایان بررسی‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد مطلب 983623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.