ایران‌خودرو: مهلت تکمیل وجه منتخبان سیزدهمین دوره فروش تمدید شد

ایران‌خودرو اعلام کرد با توجه به اختلال ایجادشده در شبکه بانکی کشور طی روزهای گذشته، مهلت واریز وجه منتخبان سیزدهمین دوره اولویت‌بندی محصولات این شرکت تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اطلاعیه شرکت ایران‌خودرو با توجه به اختلال ایجادشده در شبکه بانکی کشور طی روزهای گذشته و درخواست بعضی از منتخبان طرح برای فراهم شدن امکان تکمیل فرایند ثبت‌نام، مهلت واریز وجه قراردادها تا پایان روز _چهارشنبه دهم تیر_ تمدید شد.

این مهلت شامل افرادی می‌شود که در سیزدهمین دوره اولویت‌بندی محصولات ایران‌خودرو به‌عنوان منتخب شناخته شده و پیامک فراخوان واریز وجه برای آنان ارسال شده است.

ایران‌خودرو تأکید کرده است پس از پایان مهلت اعلام‌شده، واریز نکردن وجه به منزله انصراف از خرید تلقی خواهد شد و ظرفیت مربوطه مطابق ضوابط به متقاضیان ذخیره اختصاص پیدا می‌کند.

منتخبان این طرح می‌توانند برای تکمیل فرایند ثبت‌نام و واریز وجه به سامانه فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

در سیزدهمین دوره اولویت‌بندی محصولات ایران‌خودرو در مجموع یک میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۵۲ نفر برای خرید خودرو ثبت‌نام کردند. بر اساس آمار اعلام‌شده، از این تعداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۳۶۱ نفر در طرح عادی، ۱۹۹ هزار و ۷۳۱ نفر در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۸ هزار و ۳۶۱ نفر در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ثبت‌نام کرده‌اند.

در این مرحله از عرضه ۶۲ هزار دستگاه خودرو به متقاضیان تخصیص داده شده است.

کد مطلب 983580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.