رایزنی وزرای خارجه پاکستان و بحرین درباره جدیدترین تحولات منطقه

وزرای امور خارجه پاکستان و بحرین در یک گفت‌وگوی تلفنی پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ پس از امضای تفاهم‌نامه اسلام‌آباد تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در اسلام‌آباد،‌ سناتور محمد اسحاق دار معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه این کشور با عبدالطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین گفت‌وگوی تلفنی انجام داد.

دو طرف درباره آخرین تحولات اوضاع منطقه‌ای پس از امضای «تفاهم‌نامه اسلام‌آباد» گفت‌وگو کردند.

وزیر خارجه بحرین از مسئولان پاکستانی برای نقش آفرینی در تسهیل تفاهم‌نامه خاتمه جنگ قدردانی کرد و اظهار داشت که این امر به صلح و ثبات پایدار در منطقه کمک کند.

وی به اطلاع طرف پاکستانی رساند که به‌زودی به اسلام‌آباد سفر خواهد کرد.

اسحاق‌دار نیز بر عزم پاکستان برای ترویج گفت‌وگو و دیپلماسی برای دستیابی به صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن تاکید کرد.

وزیر خارجه پاکستان جمعه شب گذشته با دکتر سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوی تلفنی انجام داده بود.

کد مطلب 983577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.