ورود بیش از ۴۵ هزار زائر ایرانی به کشور از پایانه‌های مرزی خوزستان

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان از ورود بیش از ۴۵ هزار زائر ایرانی به کشور از پایانه‌های مرزی استان طی دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، یزدان خسروی امروز _یکشنبه هفتم تیر_ در جمع رسانه‌ها با اشاره به آمار سفرهای زیارتی در بازه زمانی بیست‌وششم خرداد تا پنجم تیر سال ۱۴۰۵، مصادف با اول تا یازدهم محرم، اظهار کرد: در این مدت مجموع تردد ۱۵۷ هزار و ۴۵۳ نفر در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این میزان، ۴۵ هزار و ۲۴۳ زائر ایرانی از طریق پایانه‌های مرزی خوزستان وارد کشور و ۵۴ هزار و ۴۰۳ نفر نیز از مرزهای استان خارج شده‌اند، از مجموع ورود زائران ایرانی، ۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر از مرز شلمچه و ۶۷۸۶ نفر از مرز چذابه وارد کشور شده‌اند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان عنوان کرد: در این مدت ۴۲ هزار و ۶۸۵ نفر از مرز شلمچه و ۱۱ هزار و ۷۱۸ نفر از مرز چذابه از کشور خارج شده‌اند، در بخش مسافران خارجی نیز ۲۶ هزار و ۶۲۳ مورد ورود و ۳۱ هزار و ۱۸۴ مورد خروج در پایانه‌های مرزی استان ثبت شده است.

خسروی تصریح کرد: با مدیریت و نظارت بر جریان تردد زائران، تمام تمهیدات لازم برای تسهیل رفت‌وآمد مسافران در این پایانه‌ها اندیشیده شده است و روند خدمت‌رسانی به زائران با نظم کامل ادامه دارد.

کد مطلب 983552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.