رهاسازی آب سدهای بوستان و نگارستان از یکشنبه آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: به منظور تأمین بخشی از نیاز آبی اراضی کشاورزی، رهاسازی آب از سدهای بوستان و نگارستان از ساعت ۲۰ روز یکشنبه، هفتم تیر ۱۴۰۵ آغاز می‌شود.

ایرج حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رهاسازی بخشی از آب سد بوستان با هدف تأمین نیاز آبی اراضی کشاورزی پایین‌دست و مدیریت یکپارچه منابع آب رودخانه گرگانرود از ساعت ۲۰ روز یکشنبه، هفتم تیر ۱۴۰۵ انجام می‌شود.

وی افزود: به کشاورزان و اهالی مناطق واقع در مسیر رودخانه گرگانرود، به‌ویژه در محدوده پایاب سد بوستان، توصیه می‌شود از نزدیک شدن به حریم رودخانه خودداری کنند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: در این مرحله، هرگونه برداشت آب توسط بهره‌برداران در مسیر رودخانه گرگانرود، حدفاصل پایاب سد بوستان تا سد گلستان ممنوع است.
وی اظهار کرد: همچنین به منظور تأمین نیاز آبی مجاز بخشی از اراضی کشاورزی مجاور کانال اصلی آبیاری سد نگارستان و رودخانه کبودوال، رهاسازی بخشی از آب این سد نیز از ساعت ۲۰ روز یکشنبه، هفتم تیر ۱۴۰۵ آغاز خواهد شد.
حیدریان افزود: از عموم مردم، به‌ویژه کشاورزان و ساکنان مجاور کانال انتقال آب سد نگارستان و رودخانه کبودوال درخواست می‌شود برای حفظ ایمنی، از نزدیک شدن به حریم کانال و رودخانه خودداری کنند.
کد مطلب 983419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.