فراخوان سوگواره «بانوی میدان» در قم منتشر شد

مدیرکل امور بانوان استانداری قم از انتشار فراخوان سوگواره «بانوی میدان» با هدف روایت نقش‌آفرینی زنان استان جنگ رمضان و وداع با رهبر شهید ایران خبر داد.

فاطمه حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم از برگزاری سوگواره «بانوی میدان» به همت دفتر امور بانوان استانداری خبر داد و اظهار کرد: این رویداد با هدف بازتاب و روایت نقش‌آفرینی زنان استان قم در میدان، جنگ رمضان و آیین وداع و تشییع آقای شهید ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: این سوگواره در بخش‌های مختلفی از جمله عکس، دل‌نوشته، پادکست و کلیپ برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های تعیین‌شده ارسال کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری قم با اشاره به بخش ویژه این سوگواره عنوان کرد: در این بخش با عنوان «زنان میدان‌دار»، زنان شاخص استان قم که در دوره جنگ رمضان یا مراسم تشییع، نقشی برجسته، الهام‌بخش یا فراتر از حد معمول ایفا کرده‌اند، معرفی و روایت می‌شوند.

حیدری هدف از برگزاری این سوگواره را ثبت و بازنمایی حضور اثرگذار زنان در رخدادهای مهم اجتماعی و فرهنگی عنوان و تصریح کرد: این رویداد فرصتی برای مستندسازی روایت‌های مردمی و تبیین نقش بانوان در میدان‌های مختلف خدمت و همراهی است.

وی از علاقه‌مندان خواست برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات شرکت در سوگواره، به اطلاعیه‌های منتشرشده از سوی استانداری قم در بسترهای رسمی فضای مجازی مراجعه کنند.

کد مطلب 983338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.