اعتراف آمریکا به نقض آتش بس؛ سنتکام حمله به ایران را تائید کرد

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) با اعتراف به نقض آتش بس از سوی خود، حمله به ایران را تائید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنتکام عصر جمعه به وقت محلی، حمله آمریکا به ایران را تائید کرد و مدعی شد: نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده در ۲۶ ژوئن (۵ تیرماه) حملاتی را علیه ایران انجام دادند که پاسخی قدرتمند به حمله روز گذشته به یک کشتی تجاری بود که در حال عبور از تنگه هرمز بود.

کد مطلب 983139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.