ادارات استان مرکزی فردا فعالیت خود را با تاخیر آغاز می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری مرکزی گفت: ادارات این استان فردا به دلیل مسابقه فوتبال تیم ملی با تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، علی میرزایی اظهار کرد: ادارات استان مرکزی، فردا شنبه ششم تیر، به دلیل مسابقه فوتبال تیم ملی با تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: با توجه به مسابقه حساس تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ که صبح شنبه ششم تیر از ساعت ۶:۳۰ برابر تیم ملی فوتبال مصر برگزار می‌شود، با دستور استاندار مرکزی، ادارات استان فردا شنبه از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

کد مطلب 983039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.