اقدام ایتالیا و رومانی علیه ایران تجاوزکارانه است

معاون وزیر امور خارجه ایران گفت: میزبانی ایتالیا و رومانی از حملات آمریکا علیه ایران، «اقدام تجاوزکارانه» است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کاظم غریب‌آبادی در ایکس نوشت: «اظهارات دبیرکل ناتو درباره استفاده آمریکا از پایگاه های ایتالیا و رومانی در حمله به ایران، موجب مسئولیت بین‌المللی این کشورهاست.

طبق قطعنامه ۳۳۱۴ مجمع عمومی، در اختیار گذاشتن سرزمین توسط یک دولت در جهت استفاده دولت ثالث برای انجام تجاوز علیه کشور دیگر، اقدام تجاوز محسوب می‌شود.»

کد مطلب 982823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.