به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مردم عزادار و عاشق اهلبیت علیهمالسلام در شهر یاسوج از صبح امروز چهارم تیر، همزمان با روز عاشورا با حضور پرشور در مراسم عزاداری، عشق و ارادت خود را به اهلبیت علیهمالسلام به تصویر کشیدند.
مردم یاسوج با حضور در خیابان جمهوری اسلامی که پس از آغاز جنگ رمضان و شهادت رهبر معظم انقلاب، حال به یک خیابان برای حضورهای سرنوشتساز تبدیل شدهاست، به سوگواری و عزاداری پرداختند.
گروهها و هیأتهای عزاداری شهر یاسوج با برپایی عزاداری در قالب دستهروی خود را به خیابان جمهوری اسلامی رساندند، پس از برپایی عزاداری سالار شهیدان،نماز ظهر عاشورا به امامت آیتالله سید نصیر حسینی نماینده ولیفقیه در کهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد.












نظر شما