حضرت‌پور: ما تا آخر جنگیدیم اما فرانسه روز خوبش بود

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما با وجود شرایط سخت و گرمای سالن تا آخرین امتیاز برای کسب نتیجه جنگیدیم و تمام توان خود را به کار گرفتیم اما شانس با فرانسه یار بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا حضرت‌پور پس از پایان دیدار ایران و فرانسه اظهار کرد: پیش از هر چیز باید به تیم ملی فرانسه خسته‌نباشید گفت. آن‌ها امروز عملکرد بسیار خوبی داشتند و بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بازیکنان ما نیز تا آخرین لحظه جنگیدند و برای کسب نتیجه تلاش کردند. البته فرانسه میزبان بود و شرایط آب‌وهوایی و گرمای سالن نیز تأثیرگذار بود، اما این مسائل نمی‌تواند بهانه باشد، زیرا شرایط برای هر دو تیم یکسان بود.

حضرت‌پور درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: با وجود تمام دشواری‌ها، تلاش کردیم تا آخرین امتیاز بجنگیم و چیزی کم نگذاریم. تیم در مسیر پیشرفت قرار دارد و این روحیه جنگندگی ارزشمند است.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام که ای کاش در والیبال نتیجه مساوی هم وجود داشت، زیرا در چنین مسابقاتی هر دو تیم نمایش باکیفیتی ارائه می‌دهند و شایسته تقدیر هستند.

کد مطلب 982715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.