نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: پیرو تشدید فعالیت سامانه بارشی از امشب در خراسان شمالی ، هشدار نارنجی هواشناسی صادر می شود.
وی افزود: این فعالیت تا فردا شب ادامه داشته و شامل بارش باران ، رعد و برق و تگرگ است.
مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی گفت: به صورت محدود در بخش های نیمه شرقی استان و شامل اسفراین، بام و صفی آباد، شیروان ، فاروج و بجنورد این سامانه فعال است.
داداشی گفت: کاهش دید، آسیب به سازه های موقت، سیلابی شدن مسیل ها و آب گرفتگی معابر پیش بینی می شود.
نظر شما