به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از منابع لبنانی، جوزف عون، رئیس جمهور لبنان امروز در جریان استقبال از یک هیات پارلمانی انگلیسی در قصر بعبدا (کاخ ریاست جمهوری) اعلام کرد که تلاش ها اکنون بر تثبیت آتش بس در جنوب لبنان متمرکز است تا زمینه عقب نشینی نیروهای اسرائیلی از مناطق اشغال شده فراهم شود.
وی تاکید کرد محور تلاش ها بر این است که در پی تثبیت آتش بس در جنوب لبنان، نیروهای اسرائیلی از مناطقی که اشغال کرده اند، خارج شوند و نیروهای ارتش لبنان در آنجا مستقر شوند و سپس ساکنان این مناطق بتوانند به منازل خود باز گردند، اسیران آزاد شوند و عملیات بازسازی آغاز شود.
نظر شما