به گزارش خبرگزاری ایمنا، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که نظامیان دشمن گروهی از شهروندان را در محله الدیر در نبطیه به گلوله بستند که این حمله منجر به شهادت دو شهروند شد که یکی از آنها کارمند شهرداری بود، چند شهروند دیگر هم زخمی شدند.
حزب الله تصریح کرد که این تجاوز رژیم صهیونیستی به النبطیه الفوقا نقض آشکار توافق آتش بس است، این در حالی است که مقاومت تاکنون به آن پایبند بوده است.
حزبالله اعلام کرد که رژیم صهیونیستی امروز به طور آشکار آتشبس را نقض کرده است.
کد مطلب 982373
نظر شما