حزب‌الله: رژیم صهیونیستی آتش‌بس را آشکارا نقض کرد

حزب‌الله اعلام کرد که رژیم صهیونیستی امروز به طور آشکار آتش‌بس را نقض کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که نظامیان دشمن گروهی از شهروندان را در محله الدیر در نبطیه به گلوله بستند که این حمله منجر به شهادت دو شهروند شد که یکی از ‌آنها کارمند شهرداری بود، چند شهروند دیگر هم زخمی شدند.

حزب الله تصریح کرد که این تجاوز رژیم صهیونیستی به النبطیه الفوقا نقض آشکار توافق آتش بس است، این در حالی است که مقاومت تاکنون به آن پایبند بوده است.

کد مطلب 982373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.