مهدی شایق در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری تورهای فناورانه در سال ۱۴۰۵ اظهار کرد: با توجه به رسالت اداره نوآوری و فناوریهای نوین شهرداری اصفهان در خصوص توسعه و بهرهگیری نظاممند از فناوریهای نوین، ارتقای زیستبوم نوآوری شهری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان، امسال نیز مانند سالهای گذشته سلسله رویدادهایی با عنوان تور فناوری در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: نخستین تور فناورانه سال جاری به میزبانی سازمان آتشنشانی اصفهان در محل ستاد مرکزی این سازمان برگزار شد.
رئیس اداره ارتباط با صنایع و شرکتهای دانشبنیان شهرداری اصفهان با اشاره به اهداف این رویداد خاطرنشان کرد: نمایش تجهیزات، توانمندیها و فناوریهای سازمان، شناسایی نیازهای فناورانه و چالشهای سازمان و ایجاد تعامل مؤثر بین متخصصان و فناوران سازمان و شرکتهای دانشبنیان و فعالان زیستبوم فناوری از جمله اهداف این تور بود.
شایق با اشاره به محورهای عمده این تور فناوری گفت: چگونگی روشهای امداد و نجات و آواربرداری با استفاده از تجهیزات و فناوریهای موجود، بازدید از ستاد فرماندهی و ارائه سامانهها و نحوه عملکرد EOC و بازدید از آزمایشگاه علتیابی حریق و شناسایی چالشهای موجود در سازمان از جمله محورهای عمده این تور فناوری است.
وی خاطرنشان کرد: این تور با حضور مدیرعامل سازمان آتشنشانی، رئیس اداره نوآوری و فناوریهای نوین، جمعی از مسئولان و همکاران مرتبط با مشارکت شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و با حضور بیش از ۵۰ تیم شامل شرکتهای دانشبنیان، اعضای هیئت علمی دانشگاهها، اعضای بنیاد نخبگان و دانشجویان برگزار شد.
نظر شما