قالیباف تهران را به مقصد مسقط ترک کرد

محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکره‌کننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمدباقر قالیباف در سفر به عمان با «هیثم بن طارق» سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاری‌های دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفت‌وگو خواهد کرد.

در این سفر سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه، رئیس هیات مذاکره‌کننده کشورمان را همراهی می کند.

کد مطلب 982127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.