علی فرزادی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: طرح زندهگیری سگهای پرسه زن در گلستان شهر با درخواست شهروندان اجرا شد.
وی افزود: یکی از دغدغههای شهروندان موضوع رسیدگی بیشتر به سگهای پرسهزن است که گاهی از طریق دیدارهای مردمی با مدیران شهری یا سامانه ۱۳۷ مطرح میشود.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بجنورد با بیان اینکه در این راستا طرح تشدید زندهگیری به صورت پایلوت در مناطق متقاضی انجام میشود، عنوان کرد: در آخرین اجرای این طرح در مجموع ۹ قلاده سگ بالغ پرسهزن جمعآوری شد.
فرزادی اضافه کرد: طرح تشدید در راستای افزایش امنیت و رفاه حال شهروندان به صورت استاندارد و بدون ایجاد تلفات و جراحات برای حیوانات و با رعایت کامل پروتکلهای اجرایی انجام میشود.
نظر شما