به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا صالحی امیری روز _سهشنبه دوم دی_ در نشست مشترک رؤسای جوامع هتلداران استانها و مناطق آزاد، سرمایه گذراران و مدیران هتلهای زنجیرهای با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: خبرگزاریهای بزرگ دنیا ۱۷.۵ میلیون دلار برای تبلیغ هفتهای دو دقیقه برای گردشگری ایران مطالبه کردند؛ یعنی حدود یک همت برای یکسال باید پرداخت کنیم.
وی با بیان اینکه باید برای کاهش هزینهها تبلیغات متقابل با کشورها انجام دهیم، تصریح کرد: برخی از کشورها مانند عراق پذیرفته اند تبلیغات به صورت تهاتری باشد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: کمترین هزینهای که برخی رسانههای بزرگ برای تبلیغات از ما درخواست کرده اند هفت هزار و ۳۰۰ دلار است.
نایب رئیس هتلداران کشور و رئیس جامعه هتلداران همدان گفت: وضعیت هتلهایی مانند مشهد، قم و کیش مطلوب است؛ اما شرایط هتلها در همه شهرها خوب نیست.
شیروانی افزود: براساس برنامه هفتم توسعه آئیننامه جامعه هتلداران تغییر کرده است که دارای اشکالاتی مانند تغییر نام «جامعه هتلداران» به «انجمن هتلداران» است.
وی ادامه داد: با تغییر نام به دنبال کم کردن تولیت هتلداران هستند. بهتر است این مشکل با دستور وزیر حل شود.
تغییر جامعه هتلداران به انجمن در استانها به معنی تغییر ساختار نیست
انوشیروان محسنی بندپی، معاون گردشگری، گفت: اهتمام وزارتخانه این دست که بعد از احصای مشکلات از طریق دولت به حل آن بپردازد. ساختار جامعه هتلداران حفظ شده است اما گفته اند از وحدت رویه تبعیت کنید و ساختار جامعه هتلداران در استانها در همان انجمن باشد. جابه جایی اسم به معنای تغییر ساختار نیست.
وی در پاسخ به شیروانی افزود: اگر در انتخابات کسی رأی نیاورد، نباید به صورت موازی یک تشکل دیگر تشکیل دهند. اگر از تولیت هتلداران کاسته شده، میتوانید آن را بازگو کنید.
ادامه دارد...




نظر شما