حسن محمدحسینی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهداف توسعه و ارتقای کیفیت خدمات رسانی شهری اظهار کرد: ارزیابی عملکرد مناطق شهرداری اصفهان به عنوان ابزاری راهبردی برای سنجش میزان اثربخشی و کارآمدی مدیریت شهری شناخته میشود؛ در همین راستا، نتایج ارزیابی فصلی سه ماهه اول و دوم سال ۱۴۰۴ نشان داد که منطقه ۸ شهرداری اصفهان با عملکردی درخشان و کسب بالاترین امتیاز در شاخصهای کمی و کیفی، توانسته است میان مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان و مدیریت ناژوان، جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: این موفقیت گواهی بر تلاشهای مستمر، برنامهریزی دقیق و تعهد مجموعه مدیریتی و کارکنان منطقه ۸ در مسیر خدمترسانی مؤثر به شهروندان است.
مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این ارزیابی در قالب سیستم سنجش عملکرد شهرداری اصفهان و با هدف ارتقای کیفیت خدمات، بهبود فرایندهای اجرایی و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام شده است.
محمدحسینی با اشاره به نتایج کمی و کیفی ارزیابی بیان داشت: ارزیابی کمی نشان میدهد، منطقه ۸ با تمرکز بر شاخصهای کلیدی شامل پاسخگویی به شهروندان، شهرسازی، کنترل پروژه، مالی و اقتصادی، بودجه، خدمات شهری، عمران، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی موفق به کسب امتیاز برتر شود.
وی ادامه داد: ارزیابی کیفی نیز گواه بر این است که در محورهای خدمات شهری و محیط زیست، عمران شهری، شهرسازی و معماری، فرهنگی اجتماعی و ورزشی، حملونقل و ترافیک، برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی، مالی و اقتصادی، بازرسی، ارتباطات و امور بینالملل، حراست، حقوقی و قراردادها، این منطقه توانست کسب امتیاز برتر را به خود اختصاص دهد.
مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای کارکنان و مشارکت شهروندان خاطر نشان کرد: این موفقیت حاصل همافزایی، برنامهریزی دقیق و اجرای مؤثر پروژهها بوده و تاکید ما استمرار مسیر تعالی و خدمترسانی است.


نظر شما