برنامه‌ریزی برای پاسخگویی ۲۴ ساعته با ربات‌ها و تلفن هوشمند در آرامستان‌های شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در ارائه خدمت‌رسانی به مردم در حال برنامه‌ریزی است، گفت: برای این منظور به‌سراغ پاسخگویی تلفنی از طریق هوش مصنوعی و ربات‌ها برای پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مردم رفتیم که به‌صورت بیست‌وچهارساعته انجام شود.

سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه بازدید از سومین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری «فن‌نما ۱۴۰۴» که همزمان با بیست‌وششمین دوره نمایشگاه اتوکام در اصفهان برگزار شده است، اظهار کرد: در مجموعه سازمان آرامستان‌ها در چند حوزه پیگیر استفاده از هوش مصنوعی هستیم.

وی افزود: کنترل‌ترافیک با دوربین‌های تردد شمار و سامانه‌های پشتیبان که به این دوربین‌ها متصل می‌شود با هدف بررسی شیوه ورود و خروج مردم، فرهنگ مردم در برخورد با مناسبت‌ها، ساعات و روزها و در نهایت اینکه بتوانیم کنترل بهتری داشته باشیم و خدماتی در راستای تسهیل تردد زائران انجام دهیم، در حال پیگیری است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت نگهداری و تعمیرات در عرصه ۳۵۰ هکتاری آرامستان که اماکن، ابنیه و تجهیزات زیادی وجودی دارد، گفت: چیزی که توانسته به ما کمک کند تا در لحظه نواقص را برطرف کنیم، استفاده از هوش مصنوعی و مانیتورینگ است؛ تمام اماکن و تجهیزات الکترونیک و به سامانه متصل شده است و بر اساس آن سامانه در لحظه اتفاقات رصد می‌شود.

حسینی با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در ارائه خدمت‌رسانی به مردم در حال برنامه‌ریزی است، ادامه داد: برای این منظور به‌سراغ پاسخگویی تلفنی از طریق هوش مصنوعی و ربات‌ها برای پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مردم رفتیم که به‌صورت بیست‌وچهارساعته انجام شود.

کد خبر 923233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.