حاج‌صفي: مي‌خواهند كاري كنند استقلال قهرمان شود

خبرگزاری ایمنا: استقلال و سپاهان به همان شدتي كه در جدول ليگ رقابت دارند در رسانه‌ها هم به جنگ رواني مشغول‌اند. تا امروز آتش‌بيار اين جنگ رسانه‌اي سرپرستان دو تيم بودند اما حرف‌هاي تندوتيز احسان حاج‌صفي احتمالا پاي چهره‌هاي ديگري را هم به اين غائله باز مي‌كند.

به گزارش ایمنا، هافبک ملي‌پوش سپاهان علنا مي‌گويد: «چه ما بخواهیم و چه نخواهیم امسال استقلال قهرمان می‌شود چرا که می‌خواهند این تیم قهرمان شود»
هر چه استقلال بگويد مي‌گويند چشم!
نمی‌دانم سازمان لیگ روی چه حسابی با درخواست استقلالی‌ها برای تعویق دیدار استقلال- سپاهان موافقت کرده! چون استقلال تیم پایتخت‌نشین است باید هرچه می‌گوید انجام شود؟ باشگاه ما حتما باید به این تصمیم سازمان لیگ اعتراض کند و نگذارد هر چه استقلالی‌ها می‌خواهند همان شود.
هم سوت، هم برنامه؛ همه چيز به نفع آبي‌هاست
دليلي ندارد به خاطر بازي با كويت اين مسابقه لغو شود. به نظر من بهتر است بازی دهم یا یازدهم فروردین برگزار شود و خیلی عقب نیفتد. شرایط به نفع استقلال است و متاسفانه کلا می‌خواهند کاری کنند که این تیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود. به نظر من چه بخواهیم و چه نخواهیم استقلال امسال قهرمان می‌شود. در برخی از بازی‌ها، داوری واقعا به ضرر سپاهان است و برعکس می‌بینیم خیلی مسابقات به نفع استقلال سوت می‌زنند. البته امیدوارم در نهایت تیمی قهرمان شود که شایسته است.
آرزوي موفقيت براي استقلال و تراكتور
برای استقلال و تراکتورسازي در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. هر دو تیم نماینده ایران هستند و امیدوارم قدم اول را محکم بردارند. دوست دارم هر سه تیم با اقتدار از گروه‌شان صعود کنند.
يادش بخير... نقش‌جهان
مثل هميشه دوري ورزشگاه فولادشهر يكي از مشكلات اصلي ما در بازي با النصر خواهد بود. اگر ورزشگاه داخل شهر بود استقبال بیشتری می‌شد و هواداران ورزشگاه را پر می‌کردند. یادم می‌آید هر وقت در نقش‌جهان بازی داشتیم ورزشگاه پر می‌شد اما چند سال است که رفت و آمد به ورزشگاه برای هواداران سخت شده است. من هم این سختی را درک می‌کنم اما از هواداران می‌خواهم این سختی را به جان بخرند و به ورزشگاه بیایند. ما هم قول می‌دهیم ۳ امتیاز را بگیریم و تقدیم هواداران کنیم تا خستگی‌شان در بیاید.
سپاهان هميشه صعود كرده
سپاهان چند سال است از گروه خود در آسيا صعود می‌کند و به مراحل بالاتر می‌رود اما این دلیل نمی‌شود امسال هم به راحتی از گروهش صعود کند. نمی‌توان با قطعیت گفت که صعود می‌کنیم اما همه تلاش‌مان را تا آخرین دقیقه به کار می‌گیریم تا به مرحله بعد برویم.
امكانات عرب‌ها و حسرت ما
همیشه با دست خالی و کمبود امکانات به مصاف تیم‌هایی رفته‌ایم که تا بن دندان مسلح هستند. عرب‌ها خرج‌های آنچنانی می‌کنند و لازم نیست بگویم چه امکاناتی دارند که ما از آنها محروم هستیم. با این حال به نتیجه‌ای هم که می‌خواهند نمی‌رسند. فکر می‌کنم اگر ما جای آنها بودیم و امکانات‌شان را داشتیم حتما بهتر نتیجه می‌گرفتیم. آنها در زمین‌هایی تمرین می‌کنند که از زمین بازی ما بهتر است! اما فوتبالیست‌های ایرانی هیچ‌وقت امکانات خوبی در اختیار نداشته‌اند.
/۹۹

کد خبر 91750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • amin IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    گل گفتی احسان جان، همش با زد و بند میخوان قهرمان بشن به امید قهرمانی سپاهان !

    پاسخ سایت: 0