نصب پلاک آبی تأثیر زیادی بر زیبایی و خدمات شهری دارد

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان درباره نصب پلاک‌های آبی جدید در سطح شهر، گفت: این اقدام نه تنها به زیبایی شهر کمک می‌کند، بلکه موجب بهبود کیفیت خدمات شهری برای شهروندان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علیرضا مفرح صبح امروز _ یکشنبه سیزدهم مهر_ در جلسه شورای شهر در دیدار با رئیس پست کاشان ضمن تبریک روز پست به کلیه دست اندرکاران این حوزه‌ اظهار کرد: شهروندان بسیار علاقه‌مند به نصب پلاک‌های آبی هستند این پلاک‌ها نه تنها جلوه‌ای زیبا به فضای شهری می‌دهند، بلکه در راستای ارتقای خدمات به مردم و تسهیل دسترسی به نقاط مختلف شهر مؤثر خواهند بود.

وی افزود: نصب پلاک‌های قدیمی و پراکنده روی منازل در گذر زمان مشکلاتی به وجود آورده بود و حالا این پلاک‌های جدید به‌ویژه پلاک‌های آبی با طراحی مناسب، موجب زیباسازی و هماهنگی بیشتری در نمای شهری می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان به برنامه‌های آینده اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند از خدمات مختلفی که به واسطه این پلاک‌ها ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند این پلاک‌ها به‌طور کلی باعث بهبود وضعیت جغرافیایی شهر و تسهیل امور شهری برای شهروندان خواهند شد.

پست، ارتباطی اصیل و قابل اعتماد برای مردم

عفت پدرام‌فر، عضو شورای اسلامی شهر کاشان نیز در جلسه به مناسبت روز جهانی پست، از تلاش‌های کارکنان اداره پست قدردانی و عنوان کرد: امروز خدمت به مردم کاشان به‌ویژه از سوی اداره پست، علاوه بر ارسال نامه‌ها و بسته‌ها، به نوعی ارتباط اصیل و قابل اعتمادی تبدیل شده است در حالی که پیام‌رسان‌های اینترنتی و ایمیل‌ها جایگزین نامه‌های سنتی شده‌اند، اما اعتماد مردم به پست به‌ویژه در ارسال اسناد معتبر و مهم همچنان پررنگ است.

وی ادامه داد: چند سال پیش بسیاری پست را تنها به عنوان یک اداره نامه‌رسان می‌شناختند، اما با پیشرفت فناوری، خدمات پست گسترش یافته و نقش ویژه‌ای در جلب اعتماد مردم ایفا می‌کند حتی در مواردی که ارسال بسته‌ها و مدارک از طریق سایر روش‌ها هزینه‌های بیشتری دارد، مردم ترجیح می‌دهند با هزینه کمتر و اعتماد بیشتر، از خدمات پست استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان به اخلاق و برخورد محترمانه کارکنان اداره پست اشاره کرد و گفت: خانواده من بارها با کارکنان پست در ارتباط بوده‌اند و همواره از حسن خلق و برخورد بزرگوارانه آنها بهره‌مند شده‌ایم این اخلاق حرفه‌ای و پایبندی به خدمت‌رسانی صادقانه، نمونه‌ای از الگوی خدمات‌رسانی در جامعه است.

لزوم همکاری بین شهرداری و اداره پست برای ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان

مهدی نادعلی، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر کاشان، نیز بر اهمیت همکاری میان دستگاه‌ها و خدمات رسانی به شهروندان تأکید و پیشنهاداتی را برای تسهیل این همکاری‌ها مطرح کرد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت اداره پست و زحمات شبانه‌روزی کارکنان آن، گفت: خدمات ارزشمندی که نیروهای اداره پست، با وجود شرایط سخت و در گرما و سرما، به مردم ارائه می‌دهند، قابل تحسین است این قشر خدمات‌رسان، همواره در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند و به‌ویژه در بخش‌هایی که نیاز به ارتباط مستقیم با مردم دارد، نقش کلیدی ایفا می‌کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر افزود: با توجه به حرکت شهر به سمت تبدیل شدن به یک شهر هوشمند، لازم است که دستگاه‌ها و نهادها به‌ویژه شهرداری و اداره پست همکاری بیشتری داشته باشند پیشنهاد می‌کنم که از ظرفیت‌های اداره پست برای خدمات شهرداری استفاده شود، به‌ویژه در بخش‌هایی مثل پرداخت عوارض نوسازی و سایر خدمات مشابه که می‌تواند به صورت الکترونیکی انجام شود.

نادعلی از پیشنهاد رئیس اداره پست کاشان برای انجام برنامه‌های فرهنگی مشترک بین شهرداری و اداره پست استقبال کرد و گفت: اگر اداره پست مایل باشد، می‌توانیم با مشارکت شما برنامه‌هایی را برگزار کنیم تا از زحمات و خدمات کارکنان پست قدردانی کنیم و این همکاری‌ها را بیشتر و نزدیک‌تر کنیم.

وی تاکید کرد: به‌عنوان کمیسیون خدمات شهری، آماده‌ایم که در هر زمینه‌ای که نیاز به همفکری و هم‌افزایی داشته باشیم، همکاری کنیم شهردار نیز نگاه مثبت و باز به این نوع همکاری‌ها دارند و در صورتی که شما موافق باشید، می‌توانیم در کمیسیون خدمات شهری این موضوعات را پیگیری و به مرحله اجرا برسانیم.

کد خبر 912339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.