درخشش شهرداری اصفهان در چهارمین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی

معاون اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: چهارمین جشنواره ایده‌های خلاق روابط عمومی با هدف ارتقای جایگاه این حوزه، ترویج خلاقیت و نوآوری و معرفی الگوهای موفق، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

مهدی مطیعی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چهارمین جشنواره ایده‌های خلاق روابط عمومی با تجلیل از برگزیدگان برگزار و به کار خود پایان داد.

وی هدف اصلی این جشنواره را ارتقای جایگاه روابط عمومی، افزایش مهارت و دانش تخصصی، ترویج خلاقیت و نوآوری، ایجاد شبکه هم‌اندیشی و تبادل تجربه‌ها، ارائه مدل‌های موفق با تأکید بر استانداردهای روابط عمومی و تقویت همکاری دانشگاه و صنعت در تعاملات سازمانی عنوان کرد.

معاون اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان افزود: فراخوان ثبت نام و شرکت در جشنواره از دهم تا بیست‌وهفتم اردیبهشت سال جاری، همزمان با هفته روابط عمومی بود و شرکت کنندگان بعد از اعلام حضور و گذراندن دوره، مدتی زمان داشتند تا ایده های خود را در سامانه اعلام شده ثبت و ارسال کنند.

مطیعی‌فرد تصریح کرد: در این رویداد دو بوت‌کمپ آموزشی طی چهار روز (در مجموع ۴۰ ساعت) برگزار شد و از میان ۸۷ طرح رسیده به جشنواره، بخشی در مرحله نخست حذف شد؛ در نهایت ۴۰ طرح به مرحله داوری رسید و ۱۶ طرح نهایی موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس جایزه ملی روابط عمومی خلاق شدند که بخشی از این ایده‌های خلاقانه متعلق به شهرداری اصفهان بود، همچنین شش طرح دیگر به عنوان آثار شایسته، تقدیرنامه دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان، موزه شهرداری اصفهان، سازمان مدیریت پسماند، همچنین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جزو برگزیدگان معرفی شدند.

تصاویر اختتامیه چهارمین جشنواره ایده‌های خلاق روابط عمومی را اینجا مشاهده کنید.

کد خبر 911190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.