راهنمای دریافت پروانه ساختمان در اصفهان + جزئیات

شهرداری اصفهان با هدف تسهیل فرایندهای اداری و کاهش ترددهای غیرضروری، خدمات الکترونیکی خود را برای دریافت پروانه ساختمان به شهروندان ارائه می‌دهد تا آن‌ها با مراجعه به سایت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان علاوه بر این خدمت، از دیگر خدمات شهری نیز بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برای جلوگیری از ترددهای غیر ضروری به شهرداری‌های مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان، شهروندان این کلان‌شهر می‌توانند با ورود به برنامه کاربردی «اصفهان من» از طریق درگاه الکترونیکی http://my.isfahan.ir یا سامانه http://srv.isfahan.ir خدمات شهری و شهرسازی را دریافت کنند.

دریافت پروانه ساختمانی، چاپ نقشه هوایی و پرداخت عوارض نوسازی از جمله خدمات شهرداری الکترونیک است؛ در این راستا فرایند درخواست و صدور پروانه ساختمانی به صورت آنلاین انجام می‌شود، امکان دریافت نقشه‌های هوایی به صورت دیجیتال فراهم شده است و شهروندان می‌توانند عوارض نوسازی خود را به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری پرداخت کنند.

استفاده از این خدمات الکترونیکی مزایای زیادی از جمله کاهش زمان و هزینه، دسترسی آسان و شفافیت و پیگیری دارد.

راهنمای دریافت پروانه ساختمان در اصفهان + جزئیات

کد خبر 890674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.