به گزارش خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نظریپور امروز _سهشنبه سیویکم تیر_ در نشست فصلی شورای ۱۳۷ منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان که با حضور رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری، کارشناسان حوزه پاسخگویی و پیگیری درخواستها، و مدیر منطقه ۱۵، در محل شهرداری این منطقه با هدف ارزیابی عملکرد سامانه در طول سال، بررسی مسائل موجود، هماندیشی برای ارتقای کیفیت پاسخگویی و تسریع در روند پیگیری مطالبات مردمی برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت راهبردی این سامانه در ارتباط مستقیم با شهروندان برکسی پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی مطمئن میان مردم و شهرداری، نقشی محوری در تقویت سرمایه اجتماعی ایفا میکند، افزود: ۱۳۷ فقط یک شماره تلفن نیست، بلکه بازوی پرقدرت مدیریت شهری در شنیدن صدای مردم، دریافت مسائل محلات و هدایت هوشمندانه خدمات به سمت نیاز واقعی شهروندان است.
مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به میزان تماسهای ثبتشده در طی ماههای اخیر، از افزایش رضایتمندی مردم نسبت به گذشته خبر داد و گفت:
«با تلاشهای کارشناسان پیگیر و پاسخگوی منطقه، درصد بالایی از درخواستها در بازه زمانی استاندارد پاسخ داده شده است که نشان از جدیت همکاران ما در جلب اعتماد مردم دارد.»
نظریپور با بیان اینکه مشارکت مردم در انتقال مسائل شهری طی ماههای اخیر نسبت به سالهای گذشته افزایش چشمگیری داشته، تأکید کرد: این مشارکت فعالانه، نتیجه تقویت ارتباطات دوسویه و اعتماد بیشتر شهروندان به سازوکارهای پاسخگویی در شهرداری است.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست، گزارشی از شاخصهای عملکردی سامانه ۱۳۷ در منطقه ۱۵ ارائه شد و پیشنهادهای تخصصی برای بهبود روند پاسخگویی در سهماهه آینده مورد بررسی قرار گرفت.



نظر شما