علی باقری در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای موفق پروژه پایلوت ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان اظهار کرد: حدود یک سال پیش منطقه ۶ به عنوان نخستین منطقه برای اجرای آزمایشی طرح خدمات غیرحضوری انتخاب شد.
وی افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات شهری و افزایش کیفیت خدمات کاهش مراجعات غیرحضوری افزایش شفافیت و در نهایت ارتقای رضایتمندی عمومی بود.
مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این مدت با تلاش مجموعه کارکنان منطقه و همکاری شهروندان توانستیم بخش قابل توجهی از خدمات اداری و اجرایی را از طریق بسترهای دیجیتال ارائه دهیم که این روند ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان، موجب تسریع در پاسخگویی و افزایش دقت در انجام امور شده است.
باقری ادامه داد: پس از بررسی نتایج مثبت این طرح الگوی آن به سایر مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان نیز تعمیم داده شد و هم اکنون شاهد توسعه گسترش خدمات غیرحضوری در سطح مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان هستیم.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین ارزیابیها منطقه ۶ از نظر شاخصهای کلیدی بهویژه درصد پاسخگویی به درخواستهای شهروندان در میان مناطق شهرداری اصفهان جزو رتبههای برتر قرار دارد که این موفقیت حاصل یک کار تیمی منسجم، نگاه آیندهنگرانه و اعتماد متقابل بین مدیریت شهری و شهروندان است.
مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تاکید کرد: توسعه خدمات هوشمند و غیرحضوری یکی از ارکان اصلی حرکت به سوی شهرداری دیجیتال و حکمرانی هوشمند جهت نیل به شهر هوشمند است و برنامه ما در آینده تقویت زیرساختهای فناوری و یکپارچهسازی سامانهها برای ارائه خدمات سریع شفاف و کارآمدتر به مردم شهر اصفهان خواهد بود.




نظر شما