موافقت کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان با نام‌گذاری خیابانی به نام سردار شهید ربانی

صدوهفتادوچهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با دو دستور کار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صدوهفتادوچهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با دو دستور کار همراه بود.

در دستور کار نخست جلسه، طرح پیشنهادی اعضای شورا در خصوص نام‌گذاری خیابان کمربندی شمالی حدفاصل منطقه ۱۰ و منطقه ۱۵ به نام سرلشکر شهید مهدی ربانی بررسی شد که با جمع‌بندی جوانب، پیشنهاد دیگری مطرح و به تصویب رسید. به این ترتیب تغییر نام خیابان الله اکبر در منطقه ۱۵ به نام خیابان سردار شهید مهدی ربانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفت.

در جریان تصویب این طرح، تأکید شد که سیاست‌های شورای نام‌گذاری در خصوص نام گذاری محل‌هایی به نام شهدای جنگ اخیر به کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی ارائه شود.

طرح پیشنهادی جهت نمادسازی ویژه فرماندهان و دانشمندان هسته‌ای شهید مطرح و نام جدیدی برای کمربندی شمالی اصفهان و محلی برای نام گذاری به نام شهید مسلم طاعتی که به همراه همسر و فرزند متولد نشده‌اش در این جنگ به شهادت رسید پیشنهاد شود.

در دستور کار دوم جلسه، گزارش روند اجرای مصوبات پیشین این کمیسیون در خصوص تحول نظام بصری شهر و هم‌افزایی بین‌بخشی در برنامه‌های شهرداری ارائه شد.

این گزارش در پی جلسات ۱۵۴ و ۱۶۲ کمیسیون و با توجه به الزام جمع‌بندی نتایج تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۴ تهیه شده است.

محورهای مورد نظر به شرح زیر است که مقرر شد کلیه موارد خواسته‌شده در این ارتباط تا پایان تیرماه به صورت مکتوب به کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ارائه شود.

۱) ارائه مستندات و ضوابط مربوط به واگذاری بدون تشریفات برخی تابلوهای شهری به مراکز و نهادها

۲) ضرورت مشخص شدن متولی واکنش سریع به رویدادها و رخدادها برای پوشش تبلیغاتی در شهر

۳) نهایی شدن موضوع زیرساخت تبلیغات شهری برای مساجد شهر

۴) لزوم تقسیم بندی بخش تجاری و فرهنگی تبلیغات شهری برای توزیع ظرفیت‌های پربازدید و اضافه شدن ظرفیت‌های فرهنگی جدید در بخش تابلوهای تبلیغات

۵) مشخص شدن چند مکان شاخص برای اطلاع رسانی فرهنگی مشابه ظرفیت پازلی سابق میدان امام حسین (ع)

۶) برگزاری جلسات ستاد مشترک کمیته آذین بندی و شورای اطلاع رسانی به‌طور منظم

۷) تهیه نقشه راه هویت بصری و تبلیغات شهری و دسته بندی تابلوهای شهری

۸) جمع بندی مقررات و برنامه اجرایی تبلیغات دیجیتال با نگاه مبتنی بر سرمایه گذاری بخش خصوصی

کد خبر 882017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.