علیرضا جندقی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: فرایند ثبتنام اینترنتی سرویس مدارس از ابتدای خرداد سالجاری در شهرستان سمنان آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه تهیه و اختصاص سرویس مدارس برای دانشآموزان از دغدغههای اولیای آنها در طول سال تحصیلی است، افزود: در سال تحصیلی جدید، سازمان مدیریت حملونقل بار و مسافر شهرداری سمنان در نظر دارد تا بر اساس وظایف محوله در آئین نامه اجرایی سرویس مدارس (مصوب هیئت وزیران)، دغدغه اولیای دانشآموزان را از طریق ارائه خدمات هوشمند با همکاری آموزش و پرورش و مساعدت مدیران مدارس کاهش دهد.
سرپرست سازمان مدیریت حملونقل بار و مسافر شهرداری سمنان درباره جزئیات این طرح، گفت: اولیای دانش آموزان باید با مراجعه به سامانه پایش ناوگان دانش آموزی "سپند" به نشانی irtusepand.ir درخواست اینترنتی خود را ثبت کنند و بنا fi اعلام وزارت کشور از اول خردادماه سالجاری امکان ثبت درخواست وجود دارد.
جندقی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم پیمانکار سرویس مدارس در چرخه ارائه خدمات و مدیریت رانندگان، از تمام متقاضیان فعالیت در حوزه ارائه خدمات پیمانکاری سرویس مدارس درخواست میشود تا هرچه سریعتر برای طی روند مراحل اداری مربوطه به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان مراجعه کنند.


نظر شما