استفاده از ارتعاش‌سنج‌آنلاین در خط ۲ متروی اصفهان

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: از تجارب احداث خط یک متروی این کلان‌شهر در خط دو بهره بردیم و برای اینکه کار پیش برود، ارتعاش‌سنج نصب و به‌صورت آنلاین در اختیار سازمان میراث فرهنگی گذاشته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محسن واعظی فر امروز _پنجشنبه یکم خرداد_ در هفتمین نشست از سلسله نشست‌های تجربه شهر با موضوع «فرایند شکل‌گیری متروی کلان‌شهر اصفهان» اظهار کرد: بهره‌مندی از تجربیات مدیران پیشین سازمان قطار شهری لازم بود؛ کسانی که با دغدغه‌ها، چالش‌ها در روزهای سخت و پرکار، خط یک مترو را به سرانجام رساندند و اکنون مردم از این زیرساخت بهره‌مند شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تجربیات باید برای نسل آینده مستندنگاری شود افزود: یکی از چالش‌های پیش‌روی احداث مترو، وجود میراث فرهنگی در شهر است، البته رویکرد ما تعامل نرم با حوزه میراث فرهنگی بوده و هست.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه ادامه داد: در فرایند احداث خط دو مترو، جلسات متعددی با سازمان میراث فرهنگی داشتیم و حتی آن‌ها را ذی‌نفع دانستیم و به میدان آوردیم، در این راستا قراردادهایی را با دانشگاه‌های معتبر امضا کردیم.

واعظی‌فر یادآور شد: یکی دیگر از چالش‌های احداث خط دوم مترو مباحث مالی است، اما در عین حال منابع دولتی بسیار اندک است.

وی با اشاره به اینکه برای احداث خط دو مترو با تعامل پیش می‌رویم، افزود: از تجارب احداث خط یک متروی این کلان‌شهر در خط دو بهره بردیم و برای اینکه کار پیش برود، ارتعاش‌سنج نصب و به‌صورت آنلاین در اختیار سازمان میراث فرهنگی گذاشته شده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: با بهره‌مندی از شیوه‌ها و روش‌های جدید در احداث خط یک مترو سعی کردیم هزینه‌ها را کاهش دهیم.

کد خبر 868395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.