به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحالوبختیاری، محمدحسین واحدیان امروز _چهارشنبه سیویکم اردیبهشت_ در نشست با مسئولان روابط عمومی سازمانها و شهرداری مرکزی اظهار کرد: شهرداری یکی از دستگاههایی است که میتواند در ایجاد رضایت یا نارضایتی شهروندان نقش داشته باشد، بنابراین روابط عمومیها در شکلگیری رضایتمندی عمومی نقشمؤثری ایفا میکنند.
وی با اشاره به تأثیر اطلاعرسانی درست و بهموقع در ارتقای روحیه شهروندان افزود: اطلاعرسانی بهجا و صحیح میتواند به تلطیف فضای روانی جامعه، ایجاد انگیزه و امید در بین مردم کمک کند.
شهردار شهرکرد با بیان اینکه فرهنگسازی از دیگر رسالتهای مهم روابط عمومیها است، گفت: روابط عمومی نباید تنها به ارائه آمار و عملکرد بسنده کند، بلکه باید با خلاقیت، نوآوری و تلاش برای تغییر نگرش و فرهنگ جامعه تأثیرگذار باشد.
واحدیان با اشاره به اهمیت طراحی مناسب المانها و مبلمان شهری خاطرنشان کرد: مردم زمانی از المانهای شهری حفاظت میکنند که با آنها ارتباط برقرار کرده باشند، بنابراین لازم است در طراحیها دقت و ظرافت بیشتری به خرج داده شود.
وی افزود: رسانهها چشم بینای مدیریت شهری هستند و اگر نقدی مطرح میشود، باید آن را هوشمندانه مدیریت کرد.
شهردار شهرکرد گفت: مدیران توانمند باید توانایی ارتباط مؤثر با رسانهها و روابط عمومی را داشته باشند تا بتوانند در مسیر توسعه شهری گامهای مؤثری بردارند.




نظر شما