استفاده از قالب‌های خلاق هنری در معرفی پروژه‌های شهری اصفهان

رئیس اداره برنامه‌ریزی رسانه‌ای شهرداری اصفهان گفت: استفاده از قالب‌های خلاق و گونه‌های بدیع هنری یکی از رویکردهای مدیریت شهری اصفهان در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباطات است که تاکنون در بیش از ۶۷ آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف شهری به‌کار گرفته شده است.

محمدحسن مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا هنر نمایش، سرود، موسیقی، فناوری‌های نوینی نظیر لیزر، بهره‌گیری از دکور و طراحی صحنه و دیگر اقسام هنری را ازجمله قالب‌های مورد استفاده در معرفی پروژه‌های شهری برشمرد و اظهار کرد: در هریک از آئین‌های افتتاح و بهره‌برداری که با عنوان «به احترام مردم اصفهان» برگزار می‌شود تلاش شده است ضمن برگزاری اتاق‌های فکر، از یکی از این گونه‌های خلاق و هنری، به شکلی مؤثر استفاده شود.

وی بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های هنری اصفهان و تعامل سازنده با هنرمندان شهر را از جمله رویه‌های مورد توجه در حوزه اطلاع‌رسانی ذکر کرد و افزود: توجه به قالب‌هایی نظیر سرود و نمایش موجب شده است علاوه بر خلق تولیدات جذاب و مؤثر در این عرصه، انگیزه جدیدی برای پرداختن به موضوعات و مسائل شهری در هنرمندان جوان شهر ایجاد شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی رسانه‌ای شهرداری اصفهان اجرای تبلیغات خلاق محیطی را از دیگر رویکردهای اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان دانست و تصریح کرد: در معرفی پروژه‌ها و اقدامات جدید شهری غالباً تلاش می‌شود با طرح شعارهایی خلاق و متفاوت، توجه همشهریان اصفهانی جلب شده و با بیانی هنری با آنها گفتگو شود.

مردانی با اشاره به اینکه تهیه پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های شاخص شهری ازجمله برنامه‌های مهم حوزه ارتباطات در شهرداری اصفهان است، گفت: اعضای خانواده ارتباطات و امور بین‌الملل در شهرداری اصفهان دست به دست یکدیگر داده و قالب‌های متنوعی اعم از خبر، تولیدات صوتی و تصویری، تبلیغات محیطی و رویدادهای شهری را برای معرفی هرچه بهتر پروژه‌های شهری، در کنار هم به‌کار می‌گیرند تا شهروندان اصفهانی در جریان آخرین اقدامات و برنامه‌های شهرداری اصفهان قرار گیرند.

کد خبر 867521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.