به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، منوچهر حبیبی امروز _شنبه بیستوهفتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از مرکز ارتباط مردمی سامد از روند بررسی نامههای مردمی به رئیس جمهور خبر داد و اظهار کرد: حضور رئیسجمهور فرصتی بود تا مردم دغدغهها و درخواستهای خود را بیواسطه مطرح کنند؛ این مطالبات اکنون بهصورت منظم در حال پیگیری است.
وی افزود: دو مسیر برای دریافت خواستههای مردم در نظر گرفته شده بود، یکی سامانه تلفنی ۱۱۱ که تاکنون بیش از ۲۵ هزار پیام را ثبت کرده و دیگری جمعآوری بالغ بر ۱۰۰ هزار نامه مکتوب از طریق پایگاههای میدانی در سطح استان است.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تمام این نامهها توسط کارشناسان در حال دستهبندی و بررسی است و بیش از ۹۰ درصد از این درخواستها ماهیت فردی دارد، عنوان کرد: بیشتر آنها شامل مسائل مربوط به اشتغال، وام و مشکلات معیشتی بوده و حدود ۱۰ درصد نیز به حوزههای نهادی و دستگاههای اجرایی و قضائی مرتبط است.
حبیبی تصریح کرد: برای شفافسازی فرایند پاسخدهی، به هر فرد پیامکی حاوی اطلاعات مربوط به وضعیت رسیدگی ارسال خواهد شد و در موارد لازم، امکان پیگیریهای بعدی نیز فراهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: هیچکدام از نامهها بدون پاسخ نخواهد ماند و تلاش ما این است که به انتظارات مردم پاسخ روشن و مؤثری داده شود و در موارد قابل حل، گرهای از مشکلات آنها باز کنیم.




نظر شما