مجید نادرالاصلی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از دغدغههای من در زمان مسئولیت پیشین در استان اصفهان «محله حصه» بود، مردم این محله همیشه در غصه و نگرانی بودهاند و مشکلات زیادی داشتهاند؛ ما بهطور واقعی، بدون تشریفات و نه برای نمایش تلاش کردیم گره از مشکلات مردم این محله باز کنیم.
وی افزود: پس از سه سال پیگیری نیمه دوم سال ۱۴۰۳ پروژه مجموعه پلها و زیرگذر بزرگراه شهید رئیسی آغاز شد که امیدواریم طی یک سال به نتایج مطلوبی برسد.
رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کمبرخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: احداث خط اول متروی اصفهان حدود ۱۷ سال طول کشید، اما مسیر خط دو از خیابان دارک آغاز شد و این اقدام موجب میشود که دارک در آینده ورودی اصلی اصفهان شود.
نادرالاصلی گفت: برای بهرهبرداری از خط دو مترو مشکلات مالی داریم که در صورت رفع این مشکلات پیشبینی میشود تا خرداد ۱۴۰۴، فاز نخست این خط قابل بهرهبرداری باشد، بهدلیل مشکلاتی که در تأمین قطارها از طریق تعاملات بینالمللی داشتیم، پروژه با تأخیر روبهرو شد.
وی ادامه داد: دومین پروژه بزرگ شهر اصفهان «رینگ چهارم ترافیکی» است که با وجود مشکلات تملیکی فراوان، در حال حاضر بخش عمدهای از آن در آستانه تکمیل قرار دارد؛ این رینگ میتواند بخش بزرگی از معضلات ترافیکی اصفهان را رفع کند و موجب کاهش مشکلات ترافیکی ورودی و خروجیهای شهر شود؛ اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خورده است و ما سرعت پیشرفت آن را افزایش دادهایم.
رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کمبرخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: علاوه بر این، موضوع پروژههای محلهمحور در مناطق کمبرخوردار نیز مطرح است که اگرچه ممکن است از نظر مالی کمهزینه باشند، اما ارزش آنها برای این محلات محروم بسیار زیاد است، بهطور مثال بازگشایی گلوگاهی در یک کوچه یا ایجاد پیادهرو و آسفالتکردن کوچه دیگری اقدامی است که پیگیری میکنیم و امیدواریم نتایج خوبی بهدنبال داشته باشد.


نظر شما