فرماندار جدید سمیرم معرفی شد

خبرگزاری ایمنا: همزمان با هفته وقف جلسه شورای اداری شهرستان سمیرم در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد و طی آن فرماندار جدید سمیرم معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از سمیرم، در جلسه شورای اداری این شهرستان که با برگزاری آیین معارفه فرماندار جدید سمیرم همراه بود، حامد منیری به سمت فرماندار شهرستان سمیرم انتصاب شد و از خدمات ارزنده و شایسته فرماندار اسبق این شهرستان غلامرضا قائدیها در پنج سال خدمت صادقانه تقدیر شد در این جلسه اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی استاندار استانداری استان اصفهان ضمن تبریک آغاز ماه مبارک ربیع الاول و آغاز زمان امامت امام عصر (عج) اظهار داشت: گردش اداری در طول تاریخ بشریت با انتخاب، انتصاب و یا تودیع وجود داشته است.
وی افزود: مهم‌ترین اقدام ریاست جمهوری در سنوات تصدی سمت ریاست جمهوری ملت ایران اسلامی نهادینه سازی رویکرد عدالت و نشر آن بوده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار استانداری استان اصفهان دو حوزه عملکردی و رویکردی را بخش‌های عمده در اداره کشور قلمداد کرد و با بیان اینکه حوزه رویکردی بسیار مهم و منشور حاکمیتی دولت خدمت‌گزار است، بیان داشت: وجه قالب یک عملکرد گسترده خدمت‌رسانی است.
وی تصریح کرد: در سال‌های پس از ۱۳۸۷ بیش از 100 سخنرانی توسط این معاونت اقدام شده که خود گامی اساسی در راستای بیان عملکردی بوده است.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه دولت نهم با شعار استکبار ستیزی به منصه ظهور رسید، خاطرنشان کرد: این دولت با بیان مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاقات اخیر را در حوزه عملکردی تشریح می‌کند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر نظام بین الملل بر پایه تعاملات بین الملل بنا شده است و بکارگیری دیدگاه واقعبینانه نقشی موثر برون رفت از شرایط سخت دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار استانداری استان اصفهان تصریح کرد: کاهش وابستگی ایران اسلامی به یک سوم نفت و محصولات تولیدی حاصل از آن حکایت از این دارد که در آمد ارزی کشورمان در این مبحث به یک سوم کاهش یافته است.
وی به تشریح افق چشم انداز 20 ساله پرداخت و گفت: در حالیکه براساس اطلاعات منتشر شده در چند روز گذشته رتبه علمی کشورمان در بین ملل جهان به رتبه سیزدهم ارتقاء پیدا کرده است، انتظار می‌رود با این صعود بتوانیم در آینده جایگاهمان را در جهان بهبود بخشیم.
اسماعیلی اضافه کرد: قرار گرفتن ایران اسلامی در اوج اقتدار ملی در عصر حاضر در سایه عمل به گفتمان رهبری محقق شده است. 
وی در ادامه به سالروز عملیات کربلای پنج اشاره و خاطر نشان کرد: در حالیکه عزت ما مرهون شهدای انقلاب است، وظیفه همه مردم است که با تاسی از آرمان‌های شهدا مسیر پیشرفت را با تمام قدرت جلو ببرند.
وی همچنین به ظرفیت‌های بالای شهرستان سمیرم پرداخت و با بیان اینکه قابلیت‌های فراوان این شهرستان در عرصه گردشگری می‌تواند سمیرم را به قطب گردشگری تبدیل کند، جنگ، مقطع حساس سمیرم بوده که خود عاملی اثرگذار در تداوم محرومیت بوده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار استانداری استان اصفهان تاکید کرد: عملکرد مردم سمیرم در انتخابات اخیر نشان از آگاهی بالای سیاسی آنان است./20
کد خبر 86584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.