به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود نیکآیین امروز _یکشنبه بیستویکم اردیبهشت_ در آئین اهدای تندیس یادبود انتخاب شهر اصفهان بهعنوان پایتخت گردشگری شهرهای آسیایی اظهار کرد: این عنوان و افتخار برای اصفهان میتواند زمینهساز توسعه گردشگری رونق کسب و کارهای گردشگری و صنایع دستی باشد.
وی با بیان اینکه امیدوارم تحت رهنمودهای شهردار و تیم همراه از این فرصت استفاده کنیم، افزود: این عنوان که زیبنده اصفهان است، آن را بهعنوان قطب گردشگری و پیشخوان و ویترین شایسته جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف گردشگری تبدیل خواهد کرد.
دستیار ویژه استاندار اصفهان در حوزه گردشگری و امور بینالملل با بیان اینکه گونههای مختلف گردشگری را در اصفهان میتوانیم رقم بزنیم و این فرصت بینظیری است که از نام اصفهان برای توسعه گردشگری در تمام ابعاد استفاده کنیم، گفت: لازمه این پیشرفت توجه ویژه به مفهوم برندسازی است.
نیکآیین با بیان اینکه هشت مفهوم اصلی در تعریف برندسازی وجود دارد، تصریح کرد: برند آگاهی، اینکه بتوانیم برند اصفهان را به شایستگی در دنیا معرفی کنیم، توجه به برند اصفهان، وفاداری به برند و طرفداری از برند، جزو این مفاهیم است که امیدوارم از این عنوان آسیایی برای افزایش تعداد گردشگران و زیرساختهای گردشگری استفاده کنیم
وی ادامه داد: یکی از دغدغههای اصلی مدیریت واحد استان، توسعه گردشگری در تمام ابعاد است که برگزاری چند رویداد از جمله اجلاس سران ایران و آفریقا، هفته اصفهان و جام جهان پهلوان تختی نشاندهنده این موضوع است.
دستیار ویژه استاندار اصفهان در حوزه گردشگری و امور بینالملل با بیان اینکه مکتب اصفهان در گردشگری، الگویی جهانی برای دیگر شهرها خواهد بود، تاکید کرد: پیشنهاد میکنم نشست تور گردانان کشورهای آسیایی سال ۲۰۲۵ در اصفهان برگزار شود تا این شهر بتواند میزبان اصلی فعالان گردشگری قاره آسیا باشد.


نظر شما