خدمات باغ فدک نماد وفاق و همدلی مدیریت شهری است

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از خدمات ارائه شده در باغ فدک به‌عنوان نماد وفاق و همدلی مدیریت شهری یاد کرد و گفت: استقرار، اسکان و تردد بدون مشکل و اتفاق ناگوار جمعیت زیادی از مسافران نوروزی در این مجموعه نشان دهنده نظم‌بخشی و برنامه‌ریزی منسجم برای میزبانی از آن‌ها بوده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: باغ فدک با وسعتی حدود ۸۰ هکتار، یکی از مهم‌ترین مراکز اسکان مسافران در ایام نوروز و سایر فصول سال است و آماده‌سازی این فضا و محوطه پیرامونی آن، به دلیل وسعت زیاد، نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت و اقدامات عملیاتی گسترده‌ای بوده است.

وی با اشاره به اسکان روزانه هزاران مسافر در باغ فدک افزود: این رویداد ملی که به لطف خدا و با همدلی مدیران و کارشناسان مدیریت شهری رقم خورد، نشانه شایستگی دیار نصف‌جهان برای میزبانی از مسافران بهار است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی همکاران این منطقه در باغ فدک گفت: همدلی دستگاه‌های مختلفی همچون استانداری، فرمانداری، اورژانس، مدیریت شهری، آتش‌نشانی، سازمان پارک‌ها و سازمان زیباسازی به این اتفاق مبارک کمک کرد.

سلطان‌آقایی ادامه داد: ظرفیت اسکان مسافران در باغ فدک فراتر از ظرفیت اسکان کلیه هتل‌های شهر اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: استقرار، اسکان و تردد بدون مشکل و اتفاق ناگوار جمعیت زیادی از مسافران نوروزی در این مجموعه آن هم در شرایط ناپایدار باغ فدک، نشان دهنده نظم‌بخشی و برنامه‌ریزی منسجم برای میزبانی از آن‌ها بوده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: برخلاف تصور عموم که اسکان مسافران فقط به ایام نوروز محدود می‌شود، ستاد خدمات سفر در منطقه ۷ از بیست‌وپنجم اسفند تا پانزدهم مهر هر سال یعنی حدود هفت ماه به ارائه خدمات می‌پردازد و بعضی دوره‌های زمانی همچون چهاردهم و پانزدهم خرداد سال گذشته، شاهد حضور تعداد بیشتری از مسافران نسبت به ایام نوروز بوده‌ایم.

کد خبر 855195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.